Powered By Blogger

SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Wednesday 21 September 2011

ke-100

Assalamualaikum.... salam kasih buat semua.

Actually untuk entri kali ni, i just would like to express perasaan suka dan gembira
aku kerana sejak bergiat dengan alam berblogging ni untuk tempoh beberapa bulan, hari ni, pengikut ku yang ke 100 berkunjung tiba! Hahahaha, baru 100 orang! (Biarpun orang lain dah ada puluhan ribu followers) .Masa memulakan langkah dalam alam blogging ni, tak fikir pun pasal ada orang nak follow ataupun sebaliknya...just want to improve my writing skill..and for sure for fun (now still to have fun!) that's it...Buat now, dengan ada nya followers, aku rasa blog aku dihargai dan memberi "tanggungjawab" untuk aku update blog ni dengan entri baru saban waktu :-)
Pengikut yang ke-100 (Minda Serigala) Malangnya tak ada his link for me to visit his/her blog, atleast to say thanks and also follow as well.
Biarpun pertambahan jumlah pengikut my blog a bit slow, aku tetap berpuas hati.... kerana blog aku ni just a story, tak ada yang sangat istimewa untuk ditawarkan. Selain untuk kemajuan diri sendiri, aku juga ingin sekali memeriahkan aktiviti sihat ni (berblogging).
Jumlah pengikut tidak menjamin traffic antara isu yang sering aku dengar, apapun pada aku, followers adalah penyeri dan pemberi semangat. Soal pembaca dan pengunjung pula banyak bergantung kepada hasil usaha dan inisiatif kita (next step after update the new entry)..tak begitu?
Once again, thanks for everyone especially my followers. As a blogger, kita sama-sama improve agar masing-masing mampu dan dapat menawarkan "something" buat  pembaca dan pengunjung terutamanya pengikut kita yang setia!
On this while, yang banyak membaca my entry adalah teman-teman alam maya (FB) ku.and also my ex-students.....pun begitu, semua blogger mengharapkan lebih ramai followers...so am i !
YESS!!! FOLLOWERS ARE IMORTANT TO ME :-)
With Love...Wsalam :-)

Katakan saja!: belajar menghargai kerana tak rugi apa-apapun kalau menghargai orang lain.

3 comments:

  1. yg ada beratus ribu follower tu pn bermula dr 1.. cuma perlu usaha. takde org buat blog terus ada 100ribu follower, kan??

    ReplyDelete
  2. Tahniah2 :D Tingkatkan kualiti penuisan even ini just personal purposes... :D

    ReplyDelete
  3. ni dia org yg ke 100 tu ... hehehe

    kenal tak???

    http://raihalism.blogspot.com

    ReplyDelete