Powered By Blogger

SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Tuesday 20 September 2011

Menyatakan Kebaikan..sejuk hati :-)

Nota: Buat semua yang berkunjung dan membaca entri di blog ni..memandangkan tiada lagi "shoutbox" (buat sementara waktu) di sini, harap sudi lah kira nya meninggalkan jejak di Ruangan Komen..Memudahkan untuk dijejaki semula sebagai tanda terima kasih (terutamanya rakan-rakan blogger)

Assalamualaikum...
Ni bukan enteri Wordless Wednesday ya....cuma entri ni ringkas saja... 
Alangkah sejuk hati bila kita membaca status-status yang terpampang kat laman FaceBook dilimpahi dengan unsur-unsur nasihat dan juga peringatan yang boleh kita renung-renungkan untuk kebaikan sekurang-kurangnya untuk diri kita sendiri.
Menjadikan FB sebagai tempat untuk kita saling berpesan ke arah kebaikan mampu membawa seribu satu rahmat dan kebaikan. (sesekali melepaskan geram kat FB tu kira adat leee....almaklum la kadang-kadang bila emosi menguasai diri...hehehe...)
Ini antara status yang aku berkenan hari ni (dari sahabat lama masa sekolah dulu...memandangkan benda baik, jadi ku tak "tutup" la nama dia)


Katakan saja!: buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali! (ada suara jahat kata, buat jahat jangan sekali tapi kena banyak kali...hahahaha...gurau je tu!)

No comments:

Post a Comment