Powered By Blogger

SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Monday 5 September 2011

Family Gathering- Kesinambungan Kepada kemeriahan Meraikan Aidilfitri.


Assalamualaikum….
Still story pasal raya ya…. Al maklum la, raya kan moment yang sangat indah untuk kita semua setelah sebulan berpuasa…. Setiap orang ada moment mereka yang tersendiri di hari raya.
Aku amat berbesar hati mengabadikan kisah-kisah raya  aku dan family aku untuk jadi kenang-kenangan. Blog ni boleh lah di jadikan akib untuk aku menyimpan kisah-kisah yang indah untuk diingat dan di kenang…..

Meraikan hari raya dalam keluarga yang besar tentunya memberi sedikit kelebihan dalam meraikan aidilfitri.
Berkumpul ramai-ramai memang menjadi agenda “wajib” untuk keluarga aku.
Dengan 10 orang adik beradik… aku ni dah ada lebih 50 orang anak buah dan 10 orang « cucu’. Memang meriah.
Walaupun ada yang tak dapat bersama-sama, tapi berkumpul dengan sebahagian ahli pun dah cukup meriah.
Gambar-gambar sekitar raya yang sempat dirakamkan:-  

Kami sekeluarga bersama Bonda ku tercinta di majlis family gathering pada Hari Raya ke 3

Suasana di Pagi Hari Raya Pertama di Rumah Bonda

Sebahagian kecil dari ahli keluarga ku..

Family Kecik ku..Tema Purple Tahun ni! (Dirumah Bonda ku)

Antara anak-anak buah ku di Majlis Our Family Gathering.

Kakak ku tersayang, Puan Siti Hamnah bersama anak buah kami, Abe Long.

Bersama anak buah dan cucu ku (emmm dah tua dah aku ni..ada cucu dah!)


Antara anak buah yang very close to me...kak Lin. tetap maintain wpun dah ada anak 4 orang.

BBQ- Nasib baik ramai anak buah untuk jadi tukang bakar ayam!






 

No comments:

Post a Comment