Powered By Blogger

SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Tuesday 20 September 2011

Gangguan!

Assalamualaikum... 
Salam, buat semua yang sudi melawat dan membaca :-)
Entri ni just nak bagitahu kat kawan dan teman di alam maya yang juga blogger, ku terpaksa remove my shoutbox bermula malam ni sebab ada insan-insan yang tidak ku jemput berkunjung ke blog ku datang membuat kacau! Meninggalkan msg-msg yang "entah apa-apa" kononnya nasihat!
Mungkin manusia tu aku kenal kot (gunting dalam lipatan) ataupun mungkin juga bekas pelajar aku yang mungkin kurang berkenan dengan cara aku mengajar mereka dulu (kot pada mereka aku ni garang sangat) :-)
Jadi buat teman-teman blogger yang sudi berkunjung (aktiviti blogwalking) boleh lah tinggalkan jejak di ruangan komen, InsyaAllah pasti aku akan jejaki semula.
Gangguan yang hadir dalam hidup kita ini bolehlah di sama kan dengan langau...Kehadiran yang tidak pernah kita undang, maka nya, jangan pula ia nya mampu untuk merencatkan apa jua langkah yang telah kita atur!
Dalam apa jua perkara yang kita buat memang selalu saja ada gangguan. Namun begitu, jangan jadikan gangguan yang kita terima itu sebagai  halangan untuk kita meneruskan langkah dan anggaplah ianya sebagai "langau", kalau mampu ,kita halau dan kalau tidak mampu, biarkan dia saja...Motivasi diri untuk "memeriahkan" hidup sendiri harus diteruskan.
Entri ni macam pengumuman lah kira nya.
Thanks...Wassalam.... :-)

No comments:

Post a Comment