Powered By Blogger

SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Wednesday 19 October 2011

MEMBUNUH Selepas Sedap!!!!!!! Berhenti Bercinta!

Assalamualaikum.. Salam buat semua.
Semalam aku dah postkan entri yang berkaitan (sedikit) tentang kisah ni..
Kalau belum baca boleh klik SINI!
Tapi bila tengok je gambar ni...hati sayu pada mangsa (bayi suci yang tak berdosa ini) tapi panas, marah, geram pada pelaku yang maha kejam itu!
Bayi suci yang malang.Di bunuh dengan kejam oleh manusia yang membenarkan perutnya dihuni oleh bayi ni dalam tempoh lebih kurang 9 bulan 10 hari! Ibu nya sendiri!

Jadi entri ini adalah luahan rasa geram aku sebagai tanda aku sangat mengutuk perbuatan yang sangat binatang ini! Jadi untuk entri ni aku memang akan gunakan bahasa yang lucah, keji dan sewaktu dengan nya, sebab aku nak tujukan pada si keji..juga secara jujurnya, kalau yang membaca ini gadis, maka beringat lah...harga dan maruah diri. Sekali terlanjur kesan nya diusung hingga ke hujung nyawa, nak plak kalau hilang pertimbangan, maka begini lah jadi nya! (mungkin ada yang tak suka entri ni, kalau rasa melampau, jangan teruskan membaca) cu you on my next entry, not like this anymore :-) hehehehe...

Memang budak betina 16 tahun tu remaja, masih mentah, mudah diperdaya, pun begitu mungkin sebab dia dah memang dasar betina gatal dan miang! pantang kena sentuh, mula lah ghairah tak tentu pasal...jiwa beri...raga menganga-nganga nak! Dasar Garit! Kononnya jatuh cinta pada si jantan tak tentu hala tu...demi cinta yang sedang bersemi...maka serahlah apa yang jantan tu nak..sedaplah beberapa ketika..alah, budak-budak...berapa minit sangat...3-4 kali enjut.....Bushhhhhh......habis lah sedap tu!!!!!
Sebab kawalan pun tak berapa nak pandai..perut pun membusung la bunting..yang dikandung tu nyawa insan, sama macam dia...malah darah daging nya sendiri, baru lahir je...diseksa dan dibunuh sebegitu rupa!!!!! Kejamnya! sangat kejam!
Remaja sekarang, kalau boleh ada couple suka bagai nak gila! kalau boleh nak semua orang tahu, dia tengah galak dan mabuk bercinta....bila bercinta mereka selalu ingat dan rasa, bercinta tu mesti kena beromen, bersetubuh! berzina! ya lah mat saleh selalu kata "make love"...so mereka pun make lah!!!!....sedap sangat lah..benda haram! dikelilingi iblis dan setan, dalam anu yang betina dan jantan tu pun penuh dengan anak cucu setan! Bila dah buat, dah sedap, silap hari bulan, bunting! mula lah tak keruan, alasan tertekan then buang! bunuh! Bila kena tangkap, mula lah buat muka simpati tunjuk keinsafan dan penyesalan!...habis yang dah dibunuh tu macam mana? begitu lah budak-budak sekarang, mentah, kencing pun masih bercabang dah berangan nak "buat projek"! Yang betina plak jenis tak tau nak jaga, entah-entah ramai yang tak tau dara tu apa? yang mereka tahu nampak jantan je terus gersang...murah tahap gila babi..babi gila pun tak semurah tu!
Memang pokok pangkal nya pegangan agama...! Tapi kalau yang beragama Islam tu, kat sekolah dan kat rumah benda-benda ni dah selalu sangat diterang dan ditekankan..berzina itu haram dan ianya adalah Dosa Besar!!!!! Tapi mereka kata apa?...Ada aku kesssahhhhh lah jawabnya!
Bagi aku, yang jenis membuang dan membunuh anak sendiri (baby yang baru lahir ni) jauh lebih hina berbanding wanita yang melacur! Pelacur bukan nya gersang sangat bila tengok jantan, mereka lebih gersang tengok duit! mereka tak bunuh sapa-sapa....
Apa jua....cakap apa pun tarak guna.......ke mana agaknya hala budak betina tu lepas ni..emmmm paling-paling pun ke pusat pemulihan akhlak! Kalau keluar dari pusat itu dan sifat gersang dan ketagihan seks nya masih belum reda? apa lagi yang patut dibuat...digoda jantan, bersedap-sedapan, bunting then bunuh lagi ke? tak tau nak kata lah...masa yang menentukan nya......!

Kalau hanya seks yang diidamkan, kahwin dan buat lah seks seberapa banyak yang anda nak! dan suatu ketika kelak fikirkan sendiri adakah hanya seks saja yang benar-benar memberi rasa puas dalam kehidupan. rasai dan jawab lah sendiri!
Kesimpulannya, kalau sesiapa saja (gadis-gadis) yang benar-benar jatuh cinta, maka berkahwin lah....bila dah kahwin, buat lah seks berapa kali sehari pun, main lah sampai ke subuh! Jangan dengan hanya tiket bercinta itu, anda boleh membenarkan kepunyaan anda yang sangat mahal dan berharga itu diperolehi oleh mana-mana lelaki dengan percuma! Jangan jadi bodoh sebab anda tentu sekali tidak bodoh!

Katakan saja:! Aku kahwin dulu habis berpuluh ribu.......!

3 comments:

  1. kahwin tu investment yang paling bermakna...sb dah berhabis berpuluh ribu laaa sure akan jaga elok2 kan..hasilnya rezeki (anak2) tu yang mahal tu... :D

    ReplyDelete
  2. Lia: Benar tu, alam perkahwinan sangat indah dan diserikan dengan anugerah Allah (anak-anak) yang menceriakan kehidupan keluarga. :-)

    ReplyDelete
  3. Betul tu cikgu. Kejam betul manusia sekarang!!!! Tak snggup tengok :'(

    ReplyDelete