SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Saturday, 8 October 2011

Azwan Ali...Sudah-sudah lah tu...

Assalamualaikum....salam hujung minggu buat semua :-)


Terpanggil nak tulis pasal Azwan Ali sebab tengok dia kat Rancangan Melodi jap tadi..tengok macam mana dia cuba menjawab kutukan dan kata-kata nista orang terhadap diri dia. 
Satu Malaya memang dah tahu Azwan tu siapa dan macamana perangainya...namun semua orang boleh berubah sebenarnya kalau nak.! Tapi kalau Azwan memilih untuk menjadi "gedik" sampai umur 60 tahun pun terserah lah...itu hak dia...ada aku kesahhhh!!!! hahaha..
Azwan sangat marah bila orang mempertikaikan tentang tingkah laku nya yang tak berubah-ubah walaupun dah beberapa kali balik umrah... emmmm mungkin kalau kita ditempat dia pun marah juga, tapi yang menjadi isunya bagaimana kita marah..? bahasa verbal dan bahasa badan kita tu boleh dinilai oleh orang ramai...nak plak menggunakan saluran media yang berpengaruh hanya untuk memberitahu semua orang bahawa kita sedang marah....cara marah yang boleh dikategorikan sebagai "memalukan"!
Azwan...azwan....cukup-cukup lah!
Kalau keluar saja Melodi...memang tak ada dan tak akan ada cerita lain selain dari bergaduh dengan artis lain, selain itu,  Rancangan Melodi seolah menjadi saluran kegemaran Azwan untuk menunjukkan kepada seluruh rakyat Malaysia skill terbaik untuk "meleser"! dan konon nya bertapa hebatnya dia meleser....hebat ke???? rasa nya tak lah sangat.
Kalau nak tulis tentang kisah-kisah si Azwan Ali ni bergaduh dan meleser orang itu dan ini rasanya "tak larat" sebab terlampau banyak.....silap hari bulan disamannya aku ni....apapun ini bukannya nak mengutuk beria hanya pandangan dan sedikit teguran sebagai penonton. (aku tau dia tak baca pun entri ni...hahahaha...tak jumpa pun!)
Kalau dulu, ketiga-tiga artis ni boleh dikatakan "comolot" la ngan Azwan Ali, tapi hari ini kiranya dah jadi seteru dan musuh ketat ...esok lusa tak tau la plak.....hahaha....

Azwan Ali bukan nya orang yang tak ada pelajaran, ada kelulusan lawyer, dari keluarga yang agak terkenal juga tapi mungkin dia membawa haluan yang agak "terpesong" dalam industri seni menjadikan dia begitu. Mungkin juga dia terlalu mencuba untuk menarik perhatian untuk menjadi popular pun ya juga.....
Apa yang boleh dikatakan, Azwan Ali...sudah-sudah lah tu....dah senja...hari pun dah hampir gelap..buat persiapan untuk agenda yang lain selain dari untuk popular dan mendapatkan perhatian semata-sama!

Katakan saja!: banyak kesian dari menyampah.....huhuhuhuh...

6 comments:

  1. setuju dengan pendapat kamoo.nak marah pun tak perlu keluarkan kata2 mcm tu.cakap elok2 sudah.kalau kuar muka dia kat tv malas nak tgk :)

    ReplyDelete
  2. stuju sgt...kuar tv je mesti pasal dia gdh ngn artis lain..x abis2...kdg2 bosan juga tgk...huuhu...

    ReplyDelete
  3. aa ni propa jer lebih...al maklum, dah kerepot...dah xde ikhtiar lain nak glamor, amik jalan singkat...leser artis itu, kutuk artis ini...tp 1msia tau aa ni spesis yg camana...huh!!! aku dr dulu mmg tak minat kat aa...uwekkkkk

    ReplyDelete
  4. Nik/Fara dan Techgearink: Terima kasih sebab sudi singgah dan baca my entri. Benar sekali, azwan tu seolah sangat terdesak untuk meraih perhatian dan populariti..tak ada cara lain dah selain mencipta "pergaduhan" dengan artis lain yang juga dikenali...nak dia bergaduh ngan orang awam yang tak artis cam kita ni? tak mauuu dia sebab tak leh kuar melodi! hahahaha..cu guys...:-)

    ReplyDelete
  5. Asri: :-) itu lah azwan.....kalau kita nasihat dia, harus kena leser..so dia nak buat apa .."ada aku kesahhhhhh!" :-)

    ReplyDelete