SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Saturday, 8 October 2011

Macam-macam.....! Semakin Gila!

Assalamualaikum....
Sumber Berita: Kosmo

Terbaca cerita ringkas kat Kosmo hari ni "Lelaki edar yogurt dicemari air mani"....gila betul! Bila terbaca tu rasa geli ada lucu pun ada.
Macam mana lah dia boleh terfikir nak "pancut" dalam yogurt kemudian nak dipasarkan yogurt tu!
Dah lah rupa yogurt tu begitu..ada air mani kat dalam nya...wekkkkkk!
Nasib baik aku dari dulu lagi tak suka makan yogurt!
Kat Negara-negara barat memang benda-benda pelik dan gila memang ada saja berlaku. Harapnya di Bumi Bertuah kita ni tidak ada lah benda-benda bodoh ni!
Apapun, cuba kau orang bayangkan, kalau untuk 100 bekas yogurt...mesti penat jantan gila tu nak proses...hahahaha...
Just a joke!

Katakan saja!: semakin hari manusia semakin pelik dan penuh dengan sifat "gila"...menakutkan!

No comments:

Post a Comment