Powered By Blogger

SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Friday 26 August 2011

Selamat Hari Raya AidilFitri.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua pembaca..

Tinggal beberapa hari lagi nak raya. Esok awal pagi aku dan keluarga akan bertolak ke kampung halaman (Kelantan)..
Sepanjang cuti hari raya nanti, mungkin tak bersempatan nak update blog ni dengan entri-entri baru.. Selain dari masalah kekangan masa, masalah line internet pun ya juga...
It ok...kita beraya dulu, then after raya bila ada story-mory yang menarik especially tentang raya, nanti kita sama-sama update blog masing-masing....
Untuk itu, dikesempatan ini aku ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada teman-teman yang sudi berkunjung ke blog aku yang tak seberapa ini.....(orang lain ada blog, so aku pun nak ada blog juga)....Setakat malam ni, blog ni dah ada 50 followers...pada aku it was very good...Bukan apa, blog aku ni lebih kepada personal blog, tak ada apa yang sangat menarik dan maha hebat yang mampu aku tawarkan...apapun, aku cuba sedaya upaya untuk menyelitkan nilai-nilai baik dalam setiap penulisan ku (walau apa jua topik)
Untuk entri ni, bersama dengan ucapan salam aidilfitri, aku selitkan kad raya yang aku cipta (sebenarnya malu nak paste kat sini cz sangat menampakkan "kemunduran kemahiran IT aku"..apapun ianya hasil kerja yang jujur dari aku....)
Buat semua teman,kawan, sahabat dan sesiapa saja yang pernah berkunjung ke sini....SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN ATAS APA JUA KATA-KATA YANG MUNGKIN MENGURIS HATI YANG PERNAH AKU NOTE DOWN KAN DI BLOG INI.
Semoga raya pada tahun ni bakal memberikan seribu satu rahmat dan kebahagian buat kita semua...
Salam Aidilfitri...jumpa lagi.
Salam penuh kemaafan dari ku.
Jumpa lagi.......Wasalam....

1 comment: