Powered By Blogger

SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Friday 11 November 2011

Fasha Oh Sandha....! Apa Nak Jadi Ni?

Assalamualaikum dan salam..
Once again nak share tentang penampilan artis Malaysia dewasa ni...kali ni artis yang memang popular dan aku pun minat sangat dengan lakonan dia ni....Sekarang drama rantaian lakonan dia pun tengah meletup-letup kat TV3. Cinta Elysha....Dan gerangannya ialah:-
Fasha Sandha....
Pada pandangan peribadi aku, Fasha Sandha ni memang seorang pelakon yang berbakat besar, tapi tak pandai nak bawa diri!
Ramai yang minat dia (2 kali menang anugerah Pelakon Drama Wanita Popular- Anugerah Bintang Popular Berita Harian) bukan sebab dia cantik(ramai lagi pelakon wanita yang lebih cantik) atau lakonan dia hebat tahap melampau, tapi kerana watak yang dia bawa! Tengok Drama Natasha, Chinta dan sekarang Cinta Elysha... (nilaikan sendiri watak-watak itu)!
Namun, di alam realiti, Fasha sering tampil dengan penampilan yang "sangat teruk" terutamanya di majlis-majlis glemer macam majlis-majlis Anugerah! Jauh berbeza dengan watak-watak yang beliau bawa dalam drama dan juga filem!
Awak tu dah pelakon senior, popular dan memang semua orang tahu awak tu seksi, jadi tak perlu lah nak "tunjuk beria-ria lagi"!
Kata menjadikan Sofea Jane sebagai Idola....Sofea Jane tak pernah tampil "seburuk" ini kat mana-mana majlis! 
Kalau pun Fasha ni nak tingkatkan lagi populariti, rasa nya memilih untuk tampil dengan penampilan yang se seksi ini adalah satu tindakan yang sangat bodoh!
Dato' Ct paling tersohor...sangat popular tanpa perlu bereksperimen sebegini rupa! Sebab Dato' Ct seorang individu yang sangat bijak membawa diri dan merencanakan perjalanan seni beliau...itu saja jawapan nya!

Katakan saja!: minat lakonan Fasha tapi menyampah dengan cara dia membawa diri dalam perjalanan seni nya!

3 comments:

  1. saya pon minat fasha,suke tgok dia belakon dr dia start belakon mule2 dulu,gosip dia dgn nora danish xbg kesan kt sy mnt lakonannya,tp skang imej dia da melebih2 la plak, tlg ubah oke!

    ReplyDelete
  2. aiENc: Setuju, saya menyukai lakonan dia dalam filem berlari ke Langit dan juga Anak halal..namun enampilan dia agak melampau..dia dah senior dan popular..tak perlu nak seksi-seksa melampau :-)

    ReplyDelete
  3. btul3..kdg2 taktau la dorg ni knapa..tak terbuka ati la jawapannye nak bersopan..apa la..bla3x...

    ReplyDelete