SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Thursday, 24 November 2011

Banjir Belum Betul-Betul "Meriah" Tragedi Dah Bertandang!

Assalamualaikum...Dan lewat Malam buat semua.
Sumber Gambar: Metro Online

Just nak share rasa sedih dan simpati terhadap mangsa banjir...lebih menyayat hati, banjir belum betul-betul "hebat" tapi telah berlaku kemalangan jiwa.
Ibu bapa dan ahli keluarga mesti lah berjaga-jaga! Tahap kepekaan terhadap anak-anak dan ahli keluarga (terutamanya kanak-kanak) mesti lah ditingkatkan. al-maklumlah kanak-kanak!...memang suka kan air.... nampak air longkang melimpah je, perasaan mereka juga turut melimpah dengan keriangan!
Malang tak berbau, maka perhatikan mereka.
Jangan sampai air mata kekesalan mengalir laju, sederas air hujan yang turun dimusim tengkujuh ni!

Katakan saja!: berdoa ke hadrat Allah agar dijauhkan dari segala malapetaka...amin...

No comments:

Post a Comment