SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Thursday, 2 June 2011

Harta Ku Anugerah Terindah.

Catatan Buat anak-anak ku tercinta...
Adiputra Iskandar. Ainputri Humairrah dan Imanputra Affan...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
Tentu sekali aku bersyukur kehadrat Allah.....Dengan berbesar hati aku sangat berterima kasih kerana diberi peluang untuk menjadi Papa kepada 3 orang anak (setakat ini)... Masa mula-mula kahwin dulu ada juga terfikir, cam mana la agaknya bila dapat anak nanti..mampu ke aku untuk menjadi ayah yang baik kepada anak-anak kelak? pandai ke aku nak melayan kerenah anak-anak?..pelbagai persoalan yang timbul...
Selepas melayari alam berkeluarga selama 6 tahun (hingga ke hari ini) maka tak dapat aku ucapkan dengan kata-kata betapa semua ini adalah anugerah yang sangat indah buat aku.

Tengah Berbincang cara terbaik untuk sepahkan rumah..!Adi, Ain dan Affan.




Putri Ain yang Riang Orangnya...tapi kalau tak kena gaya, dia lah ratu air mata,


Tengok Adi tu....Muka Tak ada Mood! Ain Maintain!

Memang sangat suka bergaya..Tapi pakaian yang dipilih sendiri.

Buah Hati Ku.Puteri ku...Senyum mu...Menghilangkan segala Resah ku....

Abang Adi yang kuat ketawa tapi serius orangnya....






Ragam anak-anak yang sedang membesar ni sebenarnya "penawar kepada segala resah yang melanda dalam kehidupan kita yang telah berkeluarga ini....... Biarpun kadang-kadang kerenah yang mereka zahirkan mampu mengoncang kesabaran, namun itu lah warna kehidupan berkeluarga dan momen indah yang mampu menjadi kenangan..... Buat anak-anak papa...semoga kelak, membesar, mampu menjadi insan yag berguna.... mendoa kan agar akhlak anak-anak papa ni se elok paras kalian yang dikurniakan Tuhan........ Amin....

No comments:

Post a Comment