SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Sunday, 24 July 2011

Untuk Seketika...!

Bermula esok,(25 Julai 2011) aku kena ke Kuala Lumpur.....Bermesyuarat!..Sebenarnya bukan mesyuarat tapi ada tugasan dari Bahagian Buku Teks KPM......tak boleh nak nyatakan disini...tugas ni rasmi dan sulit..konon nya!...hahahhaa....Nak kata lama sangat tempohnya...tidak la sangat...cuma seminggu....
Kalau masa mula-mula jadi cikgu dulu, bila dapat surat berkursus atau bermesyuarat, bukan main suka lagi, rasa best dan rasa grand jeee....tapi sekarang tak rasa macam dulu dah....nak kata lama sangat dah jadi cikgu tidak jugak! baru masuk 11 tahun.
Mungkin dengan umur yang semakin meningkat dan dah ada beberapa orang anak ni, bila dapat surat panggilan kursus atau mesyuarat, badan mula lah rasa nak demam.....ish-ish..... macam mana lah kalau dok kat pejabat kementerian yang terpaksa outstation berminggu-minggu....rasanya dah tak mampu lagi dah!
Masa muda dulu, ada juga memasang impian untuk duduk kat kementerian, pada masa tu aku rasa kerja kat kementerian ni sangat mencabar dan tentunya mengundang keseronokan bekerja..... Tapi sekarang, kalau dapat peluang sekalipun, rasanya...kirim salam saja lah...!
Meninggalkan isteri dan anak-anak rupanya bukan perkara yang mudah untuk dilakukan!

No comments:

Post a Comment