Powered By Blogger

SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Friday 6 January 2012

Pertama Kali Buat Aku "Kisah aku, ski dan salji"

Assalamualaikum.....dan salam buat semua

Lamanya tak jenguk blog aku ni, apatah lagi nak update entry baru.....rasa nya dah lebih 3 bulan dah tak tulis apa-apa kat blog ni...Nasib baik la tak expired! Kalau gini gaya, macam mana lah nak jadi penulis blog yang berjaya..(hahaha...ada hati nak berjaya dalam arena berblogging ni!)...
Its ok la, tak jadi blogger yang berjaya pun tak apa lah, yang penting blog ni tetap wujud untuk aku "album" kan kisah-kisah yang aku suka.
Ni pun bukannya nak tulis cerita sangat, just nak keep and share gambar kisah aku, ski dan salji! Al-maklum lah, ni lah pertama kali aku aku dapat berbaring di atas salji dan bermain ski.
Kesempatan 10 hari berada di Kota Beijing China di musim sejuk,(24 Dec 2011 - 2 Jan 2012) memberi aku ruang dan peluang untuk aku mengalami semua ini buat pertama kali. (ke Beijing atas perlawaan sahabat/kekanda ku Dato'Ruhaidini Abd Kadir- "Thanks kak".)
Bila berkelapangan kelak, akan ku update lagi kenangan indah di Beijing selama 10 hari bersama sahabat!

Pandai atau tidak meluncur tak penting....! Yang penting ada gaya! hahaha.."Tak kan lah tidak."





Bersama Fazli Zainal...Posing dulu sebelum memulakan acara bermain ski!

Adinda Ku: Rasol (DJ Sabah FM)




Best sangat berbaring atas salji ni!



Pose selepas dah tunggang terbalik "jatuh" semasa meluncur! Maintain gaya! Kuang-kuang-kuang...











Rehat! Di luar restoran selepas pekena kopi panas..emmmmmm.....


Sahabat Ku di Beijing...Penyanyi Bersuara Emas, Saudara Fazli Zainal! Bersemangat nak bermain Ski, sudahnya.... sejam je dah berhenti...hahaha...:-)



Gaya je lebih...meluncur belum lagi.....





Katakan saja: Jauh berjalan luas pandangan....kenangan indah yang mampu mengundang ombak rindu!

No comments:

Post a Comment