Powered By Blogger

SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Monday 23 January 2012

Mestilah Teruja.....!

Assalamualaikum dan salam buat semua....
Sebenarnya tak ada isu pun yang nak dibicarakan kat blog ni...sesekali rasa nak menulis so....tulis lah! Kalau last year masa memula ada blog, hari-hari rasa nak menulis..tapi lelama..emmmm sendu lah tema nya! Its ok, yang penting...aku ada blog...hahaha.......!
Sebenarnya entri ni just nak kongsi rasa teruja....bukan lah teruja tahap "gaban" pun... Sebelum ni dah dua entri aku tulis dan share gambar-gambar percutian masa di Beijing China tempuh hari...semalam my friend, penyanyi Fazli Zainal tag kan cover Majalah Media Hiburan....kat my FB, kata nya gambar-gambar percutian kami ada dalam majalah hiburan tu...(emmmm memang bertuah kenal artis ni..hehehe....lagi bertuah sebab kenal penyanyi yang memang berbakat dan sangat baik....bak kata orang, boleh di jadikan sahabat..bukan nya artis yang "kekwat" sepanjang masa....ada gak artis yang hanya nak berkawan ngan golongan glemer je..orang kebanyakan "rakyat jelata" ni...emmmmmmm sorry lah..ada aku kesahhhhh! "katanya".....Anyway...Thanks Dear Fazli Zainal....At least dapat ku jadikan majalah ni sebagai kenangan juga...."Takkan lah tidakkkk"....:-)
Mungkin ada orang akan kata "eleh..kuar majalah pun nak bising"....tak pe lah...kalau yang kata tu bukan retis...."kau mampu???"...hahahaha......
Macam aku ni..jauh sangat dengan dunia glamer-glamer ni..cikgu lah katakan..so bila ada gambar kuar kat majalah hiburan..so...mesti lah something untuk aku.....
Moral of the story.....kalau berpeluang, berkawan dan bersahabat lah dengan sesiapa pun..ada benda yang kecil di mata orang lain tapi mungkin besar di mata dan di hati kita. Sahabat tu kan saling melengkapi...dan mengembirakan sahabat-sahabat kita itu adalah sesuatu yang dituntut! kalau kawan kita tu artis, tak semestinya kita nak tumpang glamer dia..tak ada motif pun....cz nak glamer untuk apa?....yang penting kita sokong dan doa kan agar dia terus maju dalam dunia nya.....kita plak terus berusaha untuk maju dalam bidang kita....tak gitu?
Antara kisah dan gambar-gambar yang di siarkan dalam Majalah Media Hiburan...sure lah kisah Penyanyi Fazli Zainal..hehehehe...Takkan lah tidakk!!!

Katakan saja!: buat lah kerja apa pun...... yang penting hati kita sendiri :-)

2 comments: