Powered By Blogger

SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Saturday 7 May 2011

Permulaannya...

Aku memilih untuk berjinak-jinak dengan penulisan dalam blog ni kerana aku rasa dengan adanya blog aku sendiri maka aku ada tempat untuk menyuarakan apa kata hati aku...apa yang aku rasa, apa yang aku nampak dan apa yang aku fikirkan.... Blog ini juga boleh jadi medium untuk aku melihat sesuatu isu itu dari sudut (kaca mata) orang lain....Mungkin sama dan mungkin juga berbeza....Manusiakan "rambut sama hitam tapi hati lain-lain".
Isu yang perlu ada dalam blog..."anything under the sun".....Hiburan, potitik, kisah masyarakat, kisah cinta, cerita lucu, cerita hantu, kisah sedih atau apa saja.........
Perbezaan pendapat sebenarnya warna pada pemikiran dan kehidupan itu sendiri.... maka aku sangat mengalu-alukan apa juga pendapat untuk melayang ke blog ni....tiada sebarang penilaian atau sentimen hati......mungkin saja untuk suka-suka tapi mungkin tersirat seribu satu erti disebaliknya....katakan saja!

No comments:

Post a Comment