Powered By Blogger

SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Sunday 25 September 2011

lama-lama Hantu Pun Takut Kat Manusia!

Assalamualaikum....
Selamat Petang... Tajuk entri ni macam kelakar je....Fenomena manusia bertanduk yang jadi Head Line kat Kosmo hari ni.
Kalau nak baca petikan penuh, tentunya kat Akhbar kosmo ataupun kosmo on line. Ku cuma ambil gambar-gambar yang terpampang dan masukkan ke blog ni....Bagi aku ini juga salah satu fenomena yang mengambarkan betapa dunia ni dah semakin "Senja".... Dunia Akhir Zaman!
Bertanduk tu satu hal lah kalau ianya tumbuh sendiri akibat dari penyakit, tapi ada juga yang sengaja nak letak tanjuk dengan menggunakan kaedah implan!
Di saat orang berlumbur-lumbur untuk kelihatan cantik, namun ramai juga yang nak kelihatan seperti hantu ataupun iblis, walaupun mereka sendiri pun tak pernah tenguk muka hantu tu macamana! Mereka memang tahu hantu setan tu buruk rupa nya (dari pembacaan ataupun sumber2 sekunder) tapi mereka yang nak buat muka macam hantu setan tu sebab nak orang nampak mereka kelihatan ganas dan ganjil...dengan kata lain, bila muka mereka buruk begitu ianya mampu menarik perhatian ramai orang. pelik-pelik! tapi benar..!
Harap jangan lah ada anak bangsa kita yang sudi untuk mengukir wajah untuk menjadi wajah Hantu dengan Tanduk segala bagai..Pun begitu, dari segi perangai memang dah ramai anak bangsa kita yang berperangai seperti Hantu Setan! Emmmmmmmnasib la....! kalau perangai dan rupa pun dah tak ada beza dengan hantu setan, sikit masa lagi hantu pulak lari bertempiaran bila jumpa manusia.....takoooot!....


Sumber Gambar : KOSMO


Katakan saja!: makin hari perangai manusia makin pelik!

No comments:

Post a Comment