Powered By Blogger

SOKONGAN DAN SEMANGAT AKU

Saturday 15 October 2011

Blog Boleh buat aku lupa, Aku Ni Demam :-)

Assalamualaikum...

Dari dok terbaring melayan rasa tak sedap badan, baik kira nya buka lap top dan taip apa yang nak!
Orang kata kalau demam dan kita buat tak tau jee...lama-lama demam pun tak nak hinggap kat badan kita sebab tak di layan. Bagus jugak begitu!
Sebelum nak buat entri baru baik berblogwalking dulu...
Sesambil berblogwalking mencari ilham dan bertemu dengan pelbagai jenis kisah dan cerita.... Terfikir, menariknya alam blog ni...kalaupun tidak benar-benar jatuh cinta namun dunia blogging ni mampu memberi keseronokan yang tersendiri.
Walaupun hari ni dari pagi lagi rasa tak sedap badan (demam la kira nya) namun, membaca kisah-kisah di blog-blog yang dikunjungi membuatkan aku lupa seketika yang aku ni sebenarnya demam..hahahaha... Bukan hanya baca, memberi komen-komen di blog mereka yang dikunjungi membuatkan aku ralit sendiri. Lagipun anak-anak pun busy dengan aktiviti mereka sendiri...Rumah pun dah macam "kapal karam".! Biarkan mereka meneruskan kreativiti mereka!
Wife pun baru sampai dari outstation jap tadi..namun, esok tengahari kena outstation yang baru dalam 5 hari lagi kat Subang Jaya...huhuhuhuhu.....Bapa Tinggal lagiiiii!
Nak merungut pun tak guna, dah memang kerja, nak buat macamana?

Katakan saja!: demam hari ni ada macam-macam sebab, salah satu nya sebab kelate kalah semalam! Kuang-kuang-kuang!

1 comment:

  1. oghe kelate ko sampai kelate kalah pun terkesan macam tu sekali..hahaa..

    anyway, bila ada mood yang banyak dalam blogging, teruskanlah dengan mood tu, bina persahabatan semaksima mungkin.. pergi blog orang, yang penting komen entry..sb tu tanda penghargaan dan kemungkinan untuk mendapat visitor kembali beserta komen2 lebih tinggi berbanding drop di shoutbox.. :D just my 1 cent

    ReplyDelete